برای ثبت هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد در خصوص هریک از موارد زیر و یا ارسال هرگونه پیام، میتوانید از فرم «تماس با من» استفاده کنید:
- خدمات ارائهشده (طراحی گرافیک و طراحی و برنامهنویسی پایگاه داده Access)
- محصولات ارائهشده در فروشگاه
- دورههای آموزشی ارائهشده در آموزشگاه
پیامهایی که نیاز به پیگیری داشته باشند (مانند شکایات) بررسی شده و حداکثر تا ۲۴ ساعت به آنها پاسخ داده خواهد شد.
به پیامهایی که اطلاعات فرستنده آنها مانند نام و نام خانوادگی و ایمیل به صورت درست و کامل درج نشده باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
فرم تماس با من
- نشانی اعلامشده، صرفاً جهت استفاده در مکاتبات پستی است.
- پاسخگویی به تماسهای تلفنی، روزهای شنبه تا چهارشنبه (به جز روزهای تعطیل رسمی) از ساعت ۱۵ تا ۲۰ انجام میشود.
- جهت برقراری سریعتر ارتباط، از ایمیل یا نشانیهای اعلامشده در پیامرسانها استفاده کنید.
- برای پشتیبانی محصولات، از طریق روشهای اعلامشده در بخش «پشتیبانی» اقدام کنید.